Na otázky odpovídá Tewfik Sabongui, CEO Colliers International s. r. o.
Už žádné odřené auto a zdi
Odřená auta a zdi mohou být minulostí. Využijte Wallmarketing a komunikujte účelové věci poutavě.
Parkovací místa zpravidla bývají velmi podobná, uličky stejné, zdi často odřené.
Stále někam pospícháme, většina řidičů je "mírně" agresivních. Čas od času řidič přehlédne nějaký ten sloup či příčku nebo neodhadne, kolik místa má kolem auta. Kolizním situacím se dá elegantně předejít použitím ochranných prvků.
V místech, kde jsou úzké prostory, ochrání nejen auta, ale také stěny parkoviště. Navíc můžete díky wallmarketingu vtipně komunikovat a povýšit tak účelové řešení na slušivé. Neosobní prostory se stanou atraktivními a ožijí. Tento typ wallmarketingu může také pomoci s navigací - návštěvníci se nebudou ztrácet a budou se v prostoru lépe orientovat. Podobné řešení by mnozí řidiči ocenili i při každodenním parkování v office centrech. Třeba jako ve složitém dvorním traktu společnosti Kooperativa.
Co vy na to?
Wallmarketing je nástrojem komunikace směrem k zaměstnancům, zákazníkům i návštěvníkům. Hodí se nejen do společných prostor kancelářských budov a obchodních center, ale také do interiérů kanceláří, recepcí, prodejen, showroomů, prostě všude tam, kde se pohybují lidé.
Pro realizaci wallmarketingových projektů jsou využívány nejmodernější materiály a technologie splňující vysoké nároky na použitelnost v interiérech. Mezi ně patří také speciální certifikovaný materiál, který chrání proti oděru a je velmi vhodný pro použití v garážích, vjezdech, vstupních prostorách, klientských centrech, obecně místech s vysokou frekvencí pohybu osob nebo strojů.
S přípravou je vhodné začít již při plánování nových interiérů či úprav stávajících prostor. Wallmarketingoví profesionálové navrhnou a zrealizují originální koncept grafik a textů, které rozvíjí komunikaci, inovativně oživí interiér a posunou ho o několik levelů výše.

Pokud se zajímáte o moderní technologie, inovace, výjimečná řešení a jste jejich příznivcem, tak je tento článek určený právě vám.
Zajímalo nás, jak z provozního hlediska fungují rozvozy k zákazníkům a jak to vypadá ve skladu. Zeptali jsme se přímo ředitele provozu, pana Aleše Maluchy, který nám prozradil, jak to u Rohlíku funguje.