Nový ServiceDesk pro evropské zákazníky sdružení ECS dodá OKIN FACILITY

07.03.2019

Tomáš Polák
Tomáš Polák

OKIN FACILITY je již přes 10 let členem a spoluvlastníkem sdružení FM poskytovatelů ECS (European Customer Synergy). Partnerem ECS je vždy jen jedna privátní společnost z každé země na kontinentu, takže rozhodování a také všechny procesy probíhají významně rychleji a jednodušeji než ve velkých mezinárodních korporacích. Další z výhod je otevřený přístup k velkým zákazníkům. Což v praxi funguje tak, že německá partnerská společnost má logicky blíže k centrále mezinárodní firmy, která sídlí například v Düsseldorfu

A díky vzájemné spolupráci získá tento přístup i naše společnost. Z tohoto vzájemného propojení samozřejmě plynou výhody také pro zákazníky, a to především pokud se jedná o klienty s celoevropskou působností. Při sjednání kontraktu prostřednictvím ECS získá zákazník jasnou garanci stejné úrovně poskytovaných služeb bez ohledu na to, ve které zemi má své pobočky. V rámci České republiky je tímto partnerem společnost OKIN FACILITY.

Mezi klienty ECS patří Procter & Gamble, Henkel, Pfizer, Primark, Honeywell, Amazon nebo Apple.

Tyto mezinárodní korporace kladou velký důraz na to, aby jimi využívané prostředí pro zadávání požadavků (a také jejich neustálé sledování a vyhodnocování) bylo jednotné. Často rovněž vyžadují unifikovaný reporting. Někteří z klientů proto využívají svá vlastní helpdesková řešení, specifické Service Desky, Intranet nebo další software. Stejně tak členové ECS na druhé straně používají historicky různé softwarové nástroje. Především z těchto důvodů se sdružení ECS rozhodlo vypsat standardní výběrové řízení na dodavatele jednotné online platformy (service desku), kterou bude moci využívat u všech stávajících i nových klientů. Naše společnost OKIN FACILITY se do tohoto výběrového řízení rovněž přihlásila a následně v něm také zvítězila. Svou roli v tomto úspěchu sehrál fakt, že dlouhodobě využíváme vlastními silami vyvinuté řešení DRIVE!, které neustále zdokonalujeme a nasazujeme u stále více zákazníků. Nyní bude naším úkolem toto řešení upravit"na míru" ECS a poté implementovat u všech jejích členů.

Nově vzniklý Service Desk ponese název ECS Connect a půjde o efektivní a výkonný nástroj pro zadávání požadavků (ticketů), správu a kontrolu úkonů pravidelně prováděných v rámci služeb integrovaného facility managementu.


Jaké výhody přinese ECS Connect zákazníkům?

  • zajistí on-line dostupnost 24/7 prostřednictvím webového portálu a mobilní aplikace pro klienty/žadatele a řešitele
  • umožňuje zadávat, sledovat a vyhodnocovat všechny aktivity jak ze strany klienta, tak dodavatele
  • podporuje schvalovací proces všech neplánovaných činností (ad hoc žádosti, opravy) v rámci stanovených mezích a kompetencí
  • má přizpůsobitelné pracovní postupy (workflow) pro různé typy služeb na základě požadavků klienta včetně přechodů procesů, časových limitů a zodpovědných osob
  • nevyžaduje konkrétní HW nebo SW, pouze prohlížeč a/nebo mobilní telefon
  • umožňuje efektivní měření a řízení poskytovaných služeb
  • služba je Data Driven

Vítězství našeho řešení a jeho využití v celé klientské síti ECS nás nejen velmi těší, ale především potvrzuje správnost našeho strategického rozhodnutí soustředit se v maximální možné míře na proces automatizace, digitalizace a využití prvků internetu věcí (IoT). Více o procesu digitalizace v OKIN FACILITY se dozvíte na našich stránkách www.digitalizace.okinfacility.cz

TEXT Tomáš Polák, Strategic Business Director CEE v OKIN FACILITY

FOTO Archiv OKIN FACILITY



Přečtěte si také:

Nazýváme-li dnes správu a provoz budov pojmem Facility management, nejde jen o vznešený název. Stejně jako pojem Facility manažer nebo Manažer FM služeb není jen vznešený název pro Správce budovy, Domovníka nebo Údržbáře či Zahradníka. Facility management (FM) v naší zemi bude mít zanedlouho kulaté dvacáté výročí a za tu dobu nasbíral celou řadu...

Přijdťe si neformálně popovídat s ředitelem letecké společnosti Emirates, panem Bořivojem Trejbalem třeba o tom, jak dělají marketing, jaká je jejich obchodní strategie a jaké to je řídit takovou prestižní společnost.

Gabriela Škodáčková ví, proč chodíte do nákupních center a jak to bude vypadat za pár let. Bezpečnost, čistota a možnosti stravování jsou na prvním místě při rozhodování, do jakého nákupního centra se návštěvník vydá. Pravidelně tyto tři body vítězí v zákaznických průzkumech. Mnohdy je tento faktor důležitější než módní značky, které se v daném...